ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها

چه افزودنی هایی قند خون را افزایش می دهد؟

  • کد خبر: ۱۳۳۲۵۷
  • ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵
چه افزودنی هایی قند خون را افزایش می دهد؟
قندهای اضافه‌ شده در غذا می‌توانند یکی از مشکل‌سازترین موادغذایی باشند و مصرف بیش از حد آنها حتی می‌تواند منجر به بیماری‌های مزمن مانند دیابت شود.

به گزارش شهرآرانیوز، قند خون بالا می‌تواند ناشی از عوامل زیادی از جمله استرس، کمبود خواب و مربوط به رژیم‌ غذایی باشد.

چاشنی‌ها ممکن است بی‌ضرر به نظر برسند و به طعم بهتر غذا کمک کنند اما برخی از چاشنی‌ها ممکن است مواد مضری باشند که بیش از آنچه فکر می‌کنید به قند خون شما آسیب می‌زنند.

محققان اظهار کردند که چاشنی‌های به ظاهر ساده و روزمره می‌توانند حاوی منابع پنهان قند باشند بنابراین، اولین توصیه این است که ابتدا به مواد تشکیل‌دهنده توجه کنید.

نتایج بررسی‌ها نشان می‌دهد که چاشنی‌ها به جای ریختن شکر و نمک اضافی روی غذا، راهی عالی برای افزایش طعم و مزه غذا و مصرف بیشتر غذاهای سالم مانند سبزی‌ها به رژیم‌ غذایی هستند اما سس‌های گوجه فرنگی(کچاپ) موجود در بازار حاوی شکر افزوده است و مصرف بیش از حد آنها منجر به مشکلات سلامتی متعددی از جمله چاقی، مقاومت به انسولین و حتی دیابت می‌شود.

بنابراین، مراقب منابع قند باشید و هر وعده را بررسی کنید تا انتخاب بهتری در مورد استفاده از آنها داشته باشید.

اگرچه عسل به تنهایی ممکن است فواید خاصی برای سلامتی داشته باشد اما عسل و خردل همچنان حاوی مقدار زیادی قند است.

آگاه باشید که چاشنی غیرطبیعی عسل و خردل اثرات مثبتی مانند عسل ندارد.

سس سالاد نیز از مواردی است که افراط در مصرف آن منجر به افزایش قند خون می‌شود.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->